Odstoupení od kupní smlouvy
Jak postupovat při odstoupení od kupní smlouvy
-
Odstoupení od kupní smlouvy provádí ten, kdo zboží objednal, a to ve lhůtě 14 kalendářních dní ode dne převzetí zboží. Prosíme o sdělení telefonního čísla nebo e-mailu pro rychlé spojení v případě emailové či telefonické nahlášení OKS.
-
Nechcete-li psát email či volat, můžete si jednoduše stáhnout tento formulář, který vytisknete a vyplníte ručně.
-
Zboží zašlete nejpozději do 14 kalendářních dnů od přijetí zásilky nebo odeslání oznámení o odstoupení od smlouvy na adresu: TECHNOBEDNA – REKLAMACE, Uhříněveská 2324/42, 100 00 Praha 10.
-
Ke zboží vložte do balíčku výtisk formuláře Odstoupení od kupní smlouvy případně jednoduchý průvodní dopis. Vždy označte požadovaný způsob vyřízení odstoupení od smlouvy (výměna zboží, vrácení peněz).
-
Zboží zasílejte kompletní, nepoškozené a neopotřebené. V opačném případě má prodejce nárok strhnout poměrnou částku jako kompenzaci za opotřebení (např. poškozený obal, chybějící příslušenství, škrábance, špinavé zboží).
-
Balíček zašlete jako doporučenou (nejlépe pojištěnou) zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechejte jako doklad o odeslání. Zásilky neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.
-
Adresa pro zaslání zboží zpět:
TECHNOBEDNA
Uhříněveská 2324/42
100 00 Praha 10 -
Zákaznické oddělení:
Vyřízení odstoupení od kupní smlouvy
-
Vyřizujeme v nejkratší možné době, nejpozději do 14 kalendářních dnů od odstoupení od smlouvy. Upozorňujeme na skutečnost, že nejsme povinni vrátit peníze dříve, než nám bude zboží doručeno nebo prokázáno jeho odeslání.
-
V případě odstoupení od kupní smlouvy formou žádosti o výměnu zboží vám novou zásilku zašleme na naše náklady.
-
Pokud si přejete vrátit peníze, učiníme tak převodem na účet, případně na vaši žádost poštovní poukázkou. TECHNOBEDNA vrací v tomto v tomto případě i náklady na přepravu původní zásilky z TECHNOBEDNA k zákazníkovi. Náklady na přepravu (zaslání) zboží od zákazníka do TECHNOBEDNA hradí zákazník.